Go back
Great Spanish Words

Great Spanish Words

Culture

s

Moves
2996
Clock
26 Jun 09
Vote Up
Vote Down

Originally posted by scacchipazzo
just remove the n
A word to shout while traveling in taxi cabs which induces and ignites furious illegal street races between taxi drivers on the streets of San Francisco.

Look at the cabby next to you. He is mean mugging you. Do something about it....SACAPUNTAS!
sacapunta pencil sharpener pencil saca taxi

A Unique Nickname

Moves
19223
Clock
26 Jun 09
Vote Up
Vote Down

putada

s

Moves
2996
Clock
26 Jun 09
Vote Up
Vote Down

Originally posted by trev33
putada
I was trying to avoid getting vulgar, trev33

A Unique Nickname

Moves
19223
Clock
26 Jun 09
Vote Up
Vote Down

I was trying to avoid getting vulgar, trev33
por que?

el vocab no es que mal.

s

Moves
2996
Clock
26 Jun 09
Vote Up
Vote Down

por que?

el vocab no es que mal.
Palabrotas! Lavarse la boca con jabon es facil, mas no se puede lavar la pagina. El purisimo fondo blanco se mancha y luego ya nada lo purifica del todo. Hablando las palabras se las lleva el viento!

A Unique Nickname

Moves
19223
Clock
26 Jun 09
Vote Up
Vote Down

Palabrotas! Lavarse la boca con jabon es facil, mas no se puede lavar la pagina. El purisimo fondo blanco se mancha y luego ya nada lo purifica del todo. Hablando las palabras se las lleva el viento!
😵 muy divertido

s

Moves
2996
Clock
26 Jun 09
Vote Up
Vote Down

😵 muy divertido
Nunca olvidar que si mancho la pagina es preferible dejarla prenada de un poema que de palabrotas disonantes, pueriles y feas. Como dice Rossini: "Una voce poco fa". Al escribir dejan de ser inocentes las palabras pues ya no se las puede llevar el viento tan facilmente y dejas de ser imunes a herir o lastimar. Sin emnbargo, estoy de acuerdo que solo en raras instancias hay verdadera herida, o por lo menos no tan profunda, a expensas de una mera palabra.

Badwater

Moves
34575
Clock
28 Jun 09
Vote Up
Vote Down

¿Dondè está los baños?

Those are the greatest Spanish words to me.

s

Moves
2996
Clock
28 Jun 09
Vote Up
Vote Down

Originally posted by Badwater
¿Dondè está los baños?

Those are the greatest Spanish words to me.
You uncovered the secret to life. Second most important: Las chicas meretrices habitan aqui? Third most important: La penicilina me lo va a quitar?

Cookies help us deliver our Services. By using our Services or clicking I agree, you agree to our use of cookies. Learn More.