Originally posted by rbmorrisPersonlig vil jeg bli rettet når jeg sier noe den gale måten. Jeg ville temmelig ikke gå omkring tale som et analfabetisk. Min kone og jeg retter seg grammatikk hele tiden. Det er type av moroen. Vi faor inn i disse lille grammatiene debattene av og til. Jeg tror noen som faor fornærmet ved å ha deres grammatikk rettet (ved noen de har aldri møtd) i et internet forum trenger tent opp.
Personally, I want to be corrected when I say something the wrong way. I'd rather not walk around speaking like an illiterate. My wife and I correct each other's grammar all the time. It's kind of fun. We get into these little grammar debates sometimes.
I think anyone who gets offended by having their grammar corrected (by someone they've never met) in an internet forum needs to lighten up.
Originally posted by cashthetrashROTFL? Why do you think someone who gets offended by having their grammar corrected (by someone they've never met) in an internet forum needs to be lit up? 😲
Personlig vil jeg bli rettet når jeg sier noe den gale måten. Jeg ville temmelig ikke gå omkring tale som et analfabetisk. Min kone og jeg retter seg grammatikk hele tiden. Det er type av moroen. Vi faor inn i disse lille grammatiene debattene av og til. Jeg tror noen som faor fornærmet ved å ha deres grammatikk rettet (ved noen de har aldri møtd) i et internet forum trenger tent opp.