Originally posted by NordlysJag tycker att den här tråden är opassande och synnerligen diskriminerande för alla dem som faktiskt bara hanterar ett enda språk (om ens det). Jag gör det härmed till min uppgift att föra denna diskussion till en ände och därmed spoliera det roliga för alla er som tror att behärskandet av språk är detsamma som kontrollerade tankar och intellekt. Punkt slut.
Kan jeg få noen?
(Inte för att jag har en aning om vad jag just sa, så om en annan svenne läser detta, var god och förstå att mina språkkunskaper är synnerligen begränsade även i detta, mitt modersmål - eller mina tankar, om sanningen ska fram.)
Originally posted by stockenJeg er helt enig med deg - du aner ikke hva du sier. Dette er helt tydelig, for du sa jo "punkt slut", og det betyr jo at du ikke skal si noe mer. Og så kommer du og gjør det likevel. Og siden du ikke en gang selv aner hva du sier, er det vel lite vits i å høre på deg. Så jeg gjør ikke det. 😛
Jag tycker att den här tråden är opassande och synnerligen diskriminerande för alla dem som faktiskt bara hanterar ett enda språk (om ens det). Jag gör det härmed till min uppgift att föra denna diskussion till en ände och därmed spoliera det roliga för alla er som tror att behärskandet av språk är detsamma som kontrollerade tankar och intellekt. Punkt slut. ...[text shortened]... synnerligen begränsade även i detta, mitt modersmål - eller mina tankar, om sanningen ska fram.)
For å være litt mer alvorlig, jeg synes ikke denne tråden er upassende eller diskriminerende i det hele tatt. Personlig synes jeg det er veldig artig å lese innlegg på språk jeg ikke kan. Det kan være morsomt å prøve å finne ut hva det betyr. Og hvis noen ikke synes det er morsomt, kan de jo la være å lese denne tråden. Det finnes mange andre tråder om temaer som jeg ikke kan noe om, og da forstår jeg jo omtrent like lite som om det hadde vært et fremmed språk. Er det dermed diskriminerende å ha tråder om amerikansk fotball eller TV-serier?